Nyhedsbrev oktober 2022

Nyt fra skolebestyrelsen - nyhedsbrev oktober 2022

Kære forældre og personale på Sulsted Skole

Hermed et nyhedsbrev fra den nye skolebestyrelse! Vi er kommet godt fra start og vil med det her orientere jer lidt om os, der sidder i bestyrelsen, og om hvad vi egentlig arbejder med.

Den nye bestyrelse

Vi havde årets første møde i august måned. Da vi er en ny bestyrelse stod mødet bl.a. på konstituering. I skolebestyrelsen 2022-2026 sidder følgende forældrerepræsentanter:

Formand - Christina Tofteby Mortensen (Josefine 4A, Anton 6B)

Næstformand - Rolf Smalbro Hylleberg (Mille 4B, Katrine 6B, Jeppe 8B)

Mette Dam Frederiksen (Anders 5A, Rasmus 8A)

Rikke Grøn Zindorff (Molly 4A, Clara 5A)

Katherina Beltoft Simonsen (Lili 0A, Aske 4B)

Heidi Andersen (Emil 0A, Ida 2A)

Stine Arildsen (Esther 0A)

Suppleanter: Henriette Marie Marcher (Ella 4A) og Erik Bundgaard Poulsen (Isabella 3A)

Aktuelt

En stor del af skolebestyrelsens arbejde består i at gennemgå skolens principper og politikker. Lige nu arbejder vi med skolens ordens- og værdiregelsæt, og som noget af det næste skal vi diskutere skole-hjem-samarbejdet.

Den 5. oktober var det ”World Teachers’ Day” (personalets dag), så der var pyntet op med flag som en lille markering i dén anledning.

Mere synlighed

Et vigtigt fokus for bestyrelsen er at være mere synlige, så I ved, hvem vi er, og hvad vi arbejder med. Derfor vil der fremover komme et nyhedsbrev ud 4 gange om året. Vi håber, at I derigennem kan få et indblik i bestyrelsens arbejde i løbet af et skoleår.

Opdatering af hjemmesiden

Derudover vil vi arbejde på at gøre skolens hjemmeside mere overskuelig og brugervenlig. Det er bl.a. her, at I kan læse de principper, vi lige nu arbejder med. Vi forventer også, at der kommer billeder af os forældrerepræsentanter til at ligge på hjemmesiden i slutningen af året.

Vi ønsker alle en god og velfortjent efterårsferie

De bedste hilsner

Skolebestyrelsen