Nyhedsbrev julen 2022

Nyt fra skolebestyrelsen - nyhedsbrev julen 2022

Sikke en december måned på Sulsted skole!

Tak for personalets store engagement i at skabe julestemning for børnene på Sulsted skole og for bl.a. at holde en skøn juleklippedag for skolens børn. Det er dejligt at se den opbakning, som forældrene gang på gang viser ved at deltage med børnene i juleklippedagen. Der blev bagt æbleskiver over bål, klippet julepynt, spist småkager, lavet juledekorationer og meget mere.

Siden sidste nyhedsbrev blev sendt ud i oktober måned, har skolebestyrelsen taget hul på flere opgaver. Vi er gået i gang med at drøfte og opdatere principper for Sulsted skoles ordens- og værdiregelsæt, skole-hjem samarbejde og antimobbestrategi. Opgaven består primært i at få synliggjort principperne endnu mere på Sulsted skoles hjemmeside, end de er i dag. I vil derfor, i løbet af 2023, opleve, at hjemmesiden bliver opdateret. Skolebestyrelsen vil gøre en stor indsats for, at det bliver beskrevet tydeligt, hvilket grundlag Sulsted skole står på indenfor vores principper.

Vi fortsætter i 2023 med at arbejde med de resterende principper. Det er et spændende arbejde, som vi nyder at engagere os i! Skulle I have noget, som I ønsker drøftet i skolebestyrelsen, så kontakt os endelig.

Vi vil ønske alle Sulsted skoles personale, børn og familier en rigtig dejlig jul og et godt nytår!

De bedste hilsner Skolebestyrelsen